2015. április 27., hétfő

Benzines fűnyíró LUX Briggs amp Stratton vágási szélesség 53 cm

Benzin Pestis őt LUX Briggs amp Stratton vágási szélesség 53 cm Helló, én ajánlat itt egy Benzinrasenm ezelőtt LUX egy Briggs Stratton motor A Pestis ezelőtt tökéletesen működik, mindig adott nekem nagyon jó szolgáltatást nyújtott a Nat rlich ő is egy hátsó kerék meghajtás, amit én mindig találta, nagyon jó, ő is egy elektromos Start tudtam n vagyis nem mindig olyan jó, az öltözködés ellenére, hogy nagyon könnyen ugrik ki, ha én vagyok a saját két M ezelőtt, mielőtt határozottan hiszem, ez is nagyon jó, mint egy nő, aki elkezd eladni őt is csak azért, mert én vagyok a Pestis hroboter kapcsolni, hogy az vagyok, Íme néhány adat arról, hogy a jó részét Ez a LUX Pestis a tökéletes kombináció az erőt, a funkció, ergonómia, Ő verf gt ber egy durchzugstarken 4 stroke Motor A Központi Schnitth henverstellung együtt a Highwheelr dern biztosít f r az optimális vágási eredmény A golyós csapágy R a h henverstellbare spar a keretezés Metallb gelschalter valamint az extra kényelmes, puha markolat közvetíteni az ergonomikus Arbeitsgef hl Egyéb Fénypontjai közé tartozik a zord Metallgeh használata állítható 4-szakasz összkerékhajtás, valamint az integrált mulcsolás kit valamint a kényelmes elektromos Start funkció Fl chen a gradiens 15-k könnyen gem ht kell motor teljesítmény 2 5 3 kW 4 KW, motor-lökettérfogat Briggs Stratton 675 RS sorozat QP 190 cm-es vágási szélesség 53 cm Schnitth ő 6 rekesz 20 90 mm Közép-Schnitth henverstellung elektromos Indítás H henverstellbarer Holm Kapcsolható összkerékhajtás sebesség állítható 4 fázis R a v h golyóscsapágy 200 300 mm, golyóscsapágy hátsó kerék hajtás, mulcsozás készlet, hátsó, valamint oldalsó kidobás, hátsó, oldalsó kidobás Fangbox Fangsackvolumen 80 liter súly: 45 kg Így is Fr hling de jöjjön Csak, hogy vegye fel a Stuhr, Ez egy privát eladás nem R cknahme ár 270

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése